19.8.2016

Als meine 7 jährige Uma plötzlich auf mein Sofa im Wohnzimmer kotete, war ich verzweifelt und suchte nach dem Besuch des Tierarztes den Kontakt mit Jacqueline. Sie konnte sofort den Grund für das Handeln von Uma erklären Auch was Sir Henry (roter Kater) betrifft, konnte sie mir einige wertvolle Tipps geben. Seit dem Gespräch mit Uma ist sie sauber geblieben!

Ich habe mich während der ganzen Behandlungszeit sehr gut aufgehoben gefühlt, Jacqueline ging auf meine Bedürfnisse sowie auf die Bedürfnisse meiner beiden Stubenti...

10.8.2016

Liäbi Jacqueline

Mir möchtet Eus us tüfschtem Herze bi Dir bedanke, für Dieni unschätzbari, grossi Hilf i däre Truurzyt um euses geliebte Büsi Jeanny.

Sit mir wüssed, dass Du sogar mit dä Tier i dä geistige Wält chasch kommuniziere und eusi Jeanny so schnäll "am Draht" gha häsch, gahts eus wieder viel besser!

Du häsch eus gsait, d' Jeanny zeigi sich eus als Libelle. Tatsächli simer grad en Tag vorher im Alpamare gsi und händ verusse badet, da isch ä grossi und wunderschöni blau-grüen schillerndi Libelle uf mich zuegfloge...

Please reload

Aktuelle Einträge

11.10.2019

Please reload

Archiv
Please reload

Schlagwörter
Please reload

Folgen Sie uns!
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

Animaltalk

Jacqueline Och

Bendliweg 5

6289 Müswangen

Telefon: +41 (0)56 245 47 47

Handy:  +41 (0)79 416 06 78

info@animaltalk.ch

© 2016 by Animaltalk